Marka İletişimi

Eğitim Türü : Önlisans Puan Türü : TYT
Önceki Dönem: YGS

Amaç

Reklâmcılığın ve iknanın kuramsal temelleri üzerine kurgulanmış, reklam yaratıcılığı ve pratiğini, reklam kuramlarını, reklam araştırmalarını, marka yönetimini, stratejileri konularında kapsamlı bilgileri öğrenciye kazandırma ve bu konularda bilimsel araştırma yapma yeteneği edindirme amaçlanır.

Öğrenim

Temel bilim derslerinin yanı sıra marka yönetimi, pazarlama, analiz gibi meslek dersleri görülür.

Kariyer

Mezunlar; üretim ve hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren kuruluşların işletmelerin marka yönetimi birimlerinde, pazarlama bölümlerinde, reklam bölümlerinde, halkla ilişkiler bölümlerinde, kurumsal iletişim bölümlerinde, reklam ajansları, halkla ilişkiler ajansları ve yapım şirketlerinde çalışma olanağına sahip olabilmektedirler.

Eğitim Türü Puan
Türü
Taban
Puan
Türkiye
Başarı
Sırası
Kontenjan
Marka İletişimi (Açıköğretim)
İstanbul Üniversitesi
Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi
Önlisans TYT 252,873 1.461.059 800 Aday
Marka İletişimi (Açıköğretim)
Anadolu Üniversitesi (Eskişehir)
Açıköğretim Fakültesi
Önlisans TYT 256,969 1.389.942 450 Aday
YKS Tercih Robotu
KPSS Tercih Robotu